Sunday, June 07, 2009

Bermula Episod Baru Dalam Hidup ku...

Salam, hari ni baru aku bersekempatan untuk menulis balik blog aku setelah sekian lama aku dah up date. huhuhu...tetiba jer ayat2 DBP terkerlar kan...hahahhaa.....hurm....taun 2009 ni taun yg paling mencabar bagi aku...hahahahhaha...bermula dgn saat keputusan aku yang semua org terkejut dan bermula dari saat itu hidup aku 100% berubah...hahaha...sebenarnya aku x pernah myesali keputusan ku..cume aku kesali tidak dpt myempurnakan idup org yg pernah menyayangi....aku tahu keputusan ni memang azab giler babi, tp tak pa demi kebaikkan suma aku pasrah...hahaha...aku akan update blog ni hari-hari kot...bukan x dak kerja kan tapi yo la, sajak syok2 nak tulieh...boring giler kt opis ni kan, tiap-tiap hari buat keja yang sama, so aku pun cari la kelainan kan...ha...amik, tulih bolg ari-ari...huhuhu...blog ni akan jadi blog cacamerba...ada kisah pasal idop aku, ada kisah pasal politik, ada kisah pasal ekonomi..suma ada...

No comments: