Saturday, August 15, 2009

Kenangan...

ari jumaat dapat msg dari Nad, dia msg n tanya kenapa aku menyepikan diri...sesungguhnya aku bukan nak menyepikan diri, tp saya nk tenangkan fikiran. Sekarang ni ramai yg dah kata aku dah berubah, dah tak seceria mcm dulu...kalau keluaq pun asyik mudy je n jadi seorang yg pendiam.Aku akui, itu la diri aku sekarang. Bukan nak berubah, tetapi keadaan di sekeliling aku yg menyebabkan aku dah berubah.. Nak kata berkecil hati tu memang la berkecil hati..tp aku biarkan..memang pun, lumrah kehidupan..kadang2 kawan ni hanya untuk menyakitkan hati jer..
Malam tu time aku nk otw ke umah Zinan aku singgah sekejap jumpa budak kechik..rindu giler aku kt dia...aku sayang kan dia sbb dia tak penah nak bg aku sakit hati, terkilan atau apa jer...kalau x fikirkan dia memang aku malas nak singgah. Lepas aku hantar budak kecik balik umah, aku terus g umah zinan. Berbalik dari cerita tadi, nad nangis kt aku, dia sangka aku marah kat dia...Aku sebenarnya x penah marah apatah lagi kecik hati ngan nad..aku sayng kt nad..oleh sebab time dia msg aku, time tu aku bz giler...so masa aku free, aku call dia, dari situ aku luahkan segala-galanya.Sekarang ni life aku hanya dekat umah. Kalau aku keluar pun, hanya dgn fuad, abg iss, tak pun ngan member2 lama. kalau x, aku hanya dok dekat umah sahaja. Aku lebih selesa macam ni. Sekarang ni org yang paling aku rindu nak jumpa adalah Budak Kecik dgn Nad kt KL. Aku turun KL je aku memang akan jumpa Nad. Aku memang rindu gila2 kt dia. Seorg minah yang satu ketika dahulu aku x suka sbb macam poyo,tp sekarng menjadi tempat untuk aku luahkan perasaan. Acap pun aku selalu teringt kt dia, tp aku tau dia selalu sebok dgn xtibiti dia, so aku malas nk ganggu.heheheh...

No comments: