Saturday, August 15, 2009

Memori

Minggu ni jadi macam2 benda...ada sedih, gembira dan sebagai nya..bulan ni adalah bulan terakhir aku bekerja kat Continental. Memang sedih giler...besh kerja kt situ, tp keadaan yg memaksa aku untuk cari kerja lain..bukan nak lari dr masalah, tetapi untuk dpt kan enviremnt lain...yg pasti tempat keja aku luar dri penang..Oleh sbb minggu depan aku nk p KL seminggu n dah strat posa untuk minggu yg berikutnya, so jamuan makan untuk aku dicepatkan.. memang sedih n jadual aku pax sngt.Mana tak nyer...Hari jumaat Farwell departmen aku (Electronic eng.) buat, hari ahad geng2 technician lak buat kt juru, N then hari isnin pulak geng2 toolroom buat..memang rasa dihargai sangt terima kasi la dekat korang.aku x kan lupa sampai bla2 pengalaman ni..





i will miz u guys....huk..huk......jamuan yang diajurkan oleh mmebr2 EE.
Thanks kak Ija, En. Zaidi, Gooi, Yeoh...n semua... gamabr untuk Geng toolroom n Technician plak nnti aku publish..hehhehe...


No comments: